Van de bestuurstafel

Geachte leden en huurders,

Terwijl ik nu dit stukje schrijf giert en regent het pijpenstelen, of het
grondwaterpeil nu wel of niet het juiste niveau heeft maakt mij niet uit, het mag van mij wel weer eens droog worden met een zonnetje en een graad of 18.Sinds de laatste ledenvergadering heeft de oproep om meer bestuursleden voor in het bestuur, heeft de heer Ronald Liemburg zich gemeld. Wij zijn hier blij mee en hopen dat hij na een paar maanden meekijken een aantal werkzaamheden van ons over kan nemen.

Ondanks de versterking van Ronald Liemburg  zijn wij nog steeds op zoek  naar bestuursleden die werkzaamheden willen verrichten.

Hieronder staan de werkzaamheden die wij in de afgelopen maanden hebben besproken en afgehandeld.
Hier komen nog de reguliere werkzaamheden bij zoals de vergaderingen met Accolade overleg met de Friese Huurders Verenigingen, Podium overleg en de bestuursvergaderingen.

De hieronder vermelde werkzaamheden worden verder in het blad toegelicht.

• Woonruimtebemiddelingssysteem.
  • Fonds klein onderhoud / Glasfonds
  • Prestatie afspraken met Accolade en Gemeente.
  • Arbeidsmigranten.
  • Huurverhoging 2019.
  • Bewonerscommissies, bewonerscontactgroepen en wijkraad.
  • Verduurzaming woningen.
  • Protocollen Sloop-nieuwbouw en Renovatie.

Ook zoeken wij  een secretaris /notulist  en een tweede redacteur voor ons blad. Als u interesse heeft in een van de 2 bovenstaande functies laat het ons dan weten. Over de invulling kunnen we dan verder praten.

De boven vernoemde functies zijn specifieke  “kantoor” werkzaamheden.

Met vriendelijke groet.

Rinus Duyzer